عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

در مدت 6 روز مانده تا آغاز مسابقات يورو2012، نام 6 مربي برتر اين مسابقات را از نظر خواهيم گذراند. هرچه باشد فوتبال روز دنيا براي هر بازي، يک نيمه جداگانه 45 دقيقه‌اي در اختيار اين عناصر تعيين کننده قرار داده و حالا بدون شک در فوتبال تيمي به موفقيت نمي‌رسد، مگر با افکار همين مغزهاي متفکر روي نيمکت.



1-ويسنته دل بوسکه



سرمربي تيم قهرمان جهان، در حالي توانست اين عنوان ارزشمند را براي ماتادورها به ارمغان بياورد که اسپانيا با هدايت آراگونس، قهرمان يورو 2008 شده بود. ادامه روند حرکتي اسپانيا، بسيار سخت به نظر مي رسيد اما دل بوسکه روحيه جاه طلبي را از زماني که مربي تيم پر افتخاري چون رئال مادريد بود به همراه داشت. او توانست همين حس را به ستارگان بي بديل تيم قهرمان اروپا هم انتقال دهد تا گاوبازهاي قهار جنوب غرب قاره سبز، جام زرين جهاني را به ويترين افتخاراتشان بيافزايند. اسپانيا همچنان مدعي اول مسابقات پيش رو نيز به شمار مي آيد.




2-يواخيم لو



او نه بازيکن نام آشنايي بود و نه مربي بزرگي. تا اينکه به عنوان دستيار، ميزبان جام جهاني هجدهم را به همراه همکاران نام آشنايش (کلينزمن، بيرهوف) با ترکيبي متفاوت و نسلي جوان سوم جهان کرد. شايد سومي براي ژرمن هاي پر مدعا افتخاري محسوب نشود اما لو، به واقع ايده پرداز فوتبال آينده آلمان ها بود. به همين دليل پس از انتخاب شدن به عنوان نفر اول نيمکت، رشد فوتبال آلمان ها بعد از رکود اواسط دهه نود را موجب شود. لوي 52 ساله که قرارداد فعليش تا پايان جام جهاني 2014 برزيل تمديد هم شده مي تواند رکورد 10 سال فعاليت بر روي نيمکت تيم ملي را به خود اختصاص دهد و اينگونه در دو جام جهاني پياپي، سرمربي کشورش نيز باشد.



3-برت فان مارويک



جالب است بدانيد او در حالي توانسته تيم ملي کشورش را نايب‌قهرمان جام جهاني گذشته کند که خودش به عنوان بازيکن تنها يک بازي ملي براي هلند انجام داده بود. فلسفه کاري او شباهت چنداني به توتال فوتبال هلندي ها ندارد اما اين مربي 60 ساله از هوش بالايي برخوردار است و اين را در تيم فاينورد به اثبات رسانده است. او توانست اين باشگاه هلندي را در فصل 2002-2001 قهرمان جام يوفا (همان ليگ اروپاي فعلي) کند. نقش او در رسيدن لاله هاي نارنجي به فينال جام جهاني نيز بسيار پر رنگ بود.



4-جوواني تراپاتوني



بيان افتخارات او حوصله بسياري را مي‌طلبد! اين مربي بسيار باتجربه اولين بار در سال 1972 و در حالي که تنها 33 ساله بود سرمربي گري تيم جوانان ميلان را پذيرفت. او پس از گذشت چهل سال از اولين سابقه مربيگري‌اش حالا براي دومين بار يورو را تجربه مي‌کند هرچند در رده ملي هيچ گاه موفق به کسب عنواني نشده اما کيست که بتواند توانايي‌هاي عمو تراپ را زير سوال ببرد. پيرمردي که تمامي قهرماني‌هاي رده باشگاهي را فتح کرده و از اين حيث بي‌نظير است.



5-ديک ادووکات



يکي از 4 مربي حاضر در يورو 2012 که هدايت تيمي جز کشورش را بر عهده دارد. اين مرد هلندي با تجربه، اميد روس‌ها را براي خلق شگفتي زنده نگه داشته است. البته که کار سختي دارد چرا که روسيه در دوره قبلي اين مسابقات با گاس هيدينگ بزرگ به مقام سومي دست يافت. ادوکات ادامه راه اين مربي بزرگ در تيم روسيه را مي پيمايد. از افتخارات ادوکات دستياري رينوس ميشل بزرگ در تيم ملي کشورش و انتخاب بجاي او که هرچند نتوانست نتايج خوبي به همراه اين تيم کسب کند. او همچنين به همراه زنيت سن پترزبورگ جام يوفا و سوپر کاپ اروپا را در سال 2008 فتح کرده است.


6-اولگ بلوخين


تنها اميد ميزبان کم شانس يورو12 براي صعود از گروه سختي که در آن قرار دارد تجربيات همين مربي 59 ساله است. کسي که فوتبال ملي اوکراين بهترين نتايج را با او داشته و در جام جهاني 2006 توانسته با هدايت او به جمع هشت تيم برتر راه يابد. تيم آماده اوکراين در آن بازي ها به وسيله ايتاليايي حذف شد که در نهايت قهرمان جام لقب گرفت. کار بلوخين براي تکرار چنين افتخاري براي کشورش فوق العاده سخت است و تا حدودي غير ممکن به نظر مي رسد. بايد ديد او در خانه چه خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

بنیامین
ساعت21:08---14 خرداد 1391
سلام دوست خوب من.
من این افتخارو داشتم یه گالری عکس و یه مجله اینترنتی از بازیگران بسازم
در این وبلاگ عکس هایی از بازیگران ایرانی.هالییوود.بالییوود.خوانند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 106939
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -